Obchodné podmienky
Článok I Všeobecné ustanovenia
1. Predávajúci je obchodnou spoločnosťou, podnikajúcou pod názvom Peter Koppal, so sídlom A.Moyzesa 70, Kláštor pod Znievom, IČO: 37135899, DIČ: SK1041167402, zapísanou v Okresný úrad Martin Číslo živnostenského registra: 403-21047, e-mail: dagmar.koppalova@gmail.com (ďalej ako „Predávajúci“). 2. Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá si elektronicky objednáva tovar prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného Predávajúcim na internetovej stránke www.vintage-dekoracie.sk (ďalej ako „Kupujúci“). 3. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho pri kúpe tovaru ponúkaného Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke www.vintage-dekoracie.sk, ktorý prevádzkuje Predávajúci (ďalej ako „internetový obchod“). 4. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Peter Koppal IČ 37135899 DIČ SK1041167402 A.Moyzesa 70 03843 Kláštor pod Znievom Okresný úrad MartinČíslo živnostenského registra: 403-21047 Dozorný orgánSlovenská obchodná inšpekcia (SOI) Článok II Kúpna zmluva a spôsob jej uzatvárania, nakupovanie
1. Kúpnou zmluvou sa rozumie kúpna zmluva, uzatvorená medzi Predávajúcim a Kupujúcim v súlade s týmito VOP, ktorej predmetom je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu tovar na základe objednávky Kupujúceho, ponúkaný v inernetovom obchode Predávajúceho a tomu zodpovedajúci záväzok Kupujúceho takto objednaný tovar prevziať a zaplatiť kúpnu cenu (ďalej ako „kúpna zmluva“). 2. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim je zaslanie objednávky Kupujúcim Predávajúcemu, a to vo forme e-mailu alebo vo forme vyplneného a odoslaného formulára, ktorý je dostupný na stránkach internetového obchodu (ďalej ako „objednávka“). Uskutočnením objednávky Kupujúci zároveň vyslovuje súhlas s týmito VOP. Oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému Predávajúceho odoslané Kupujúcemu sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky. Odoslaním objednávky Kupujúci zároveň Predávajúcemu potvrdzuje, že Predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 10a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej ako „zákon o ochrane spotrebiteľa“). 3. Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom záväzného akceptovania objednávky Predávajúcim, a to e-mailom zaslaným potvrdením o akceptovaní objednávky označeným ako potvrdenie objednávky (ďalej ako „potvrdenie objednávky“). Potvrdenie objednávky obsahuje identifikačné údaje Predávajúceho (názov, sídlo, IČO, zápis v Obchodnom registri apod.), špecifikáciu tovaru (názov, vlastnosti, množstvo), ktorý je predmetom kúpy podľa kúpnej zmluvy, údaj o cene tovaru, prípadne aj o cene iných služieb (napr. doprava tovaru), miesto dodania tovaru, prípadne iné údaje potrebné pre riadne dodanie objednaného tovaru. 4. Kupujúci je oprávnený objednávku zrušiť bez udania dôvodu do doby doručenia potvrdenia objednávky Predávajúcim, a to písomne, pričom postačuje forma e-mailu. V oznámení o zrušení objednávky je Kupujúci povinný uviesť meno, svoju e-mailovú adresu a popis objednaného tovaru. V prípade, že Kupujúci zaplatil Predávajúcemu kúpnu cenu alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, Predávajúci vráti Kupujúcemu už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 15 dní odo dňa zrušenia objednávky Kupujúcim.
V našom internetovom obchode www.vintage-dekoracie.sk môžete nakupovať po zaregistrovaní sa alebo aj bez registrácie. Výhoda nákupu po zaregistrovaní spočíva v tom, že: · získate informácie o stave vybavovania Vašej objednávky, · prehľad všetkých doteraz nakúpených výrobkov, · pravidelné informácie o novinkách a akciách, ktoré Vám budú zasielané na Vami uvedenú mailovú adresu ak si to budete želať.
Článok III Práva a povinnosti Predávajúceho
1. Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu na základe potvrdenia objednávky tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne, tovar zabaliť alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu. 2. Predávajúci je povinný odovzdať Kupujúcemu v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru ako aj doklady požadované v zmysle platnej právnej úpravy (napr. návod na použitie v slovenskom jazyku, záručný list, daňový doklad apod.). 3. Predávajúci má právo, aby mu Kupujúci riadne a včas uhradil kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve alebo podľa cenníka Predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej ako „kúpna cena“).
Článok IV Práva a povinnosti Kupujúceho 1. Kupujúci má právo na dodane tovaru v množstve, kvalite, termíne a na mieste dohodnutom v potvrdení objednávky. 2. Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar. 3. Kupujúci je povinný zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu spolu s cenou za doručenie tovaru, a to v dohodnutej lehote splatnosti. 4. Kupujúci je povinný potvrdiť prevzatie tovaru svojim podpisom, prípadne podpisom ním poverenej osoby, na dodacom liste. Článok V Dodacie podmienky
1. Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v zmysle potvrdenia objednávky Kupujúcemu do 15 dní odo dňa potvrdenia objednávky a v prípade bezhotovostnej úhrady kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho do 15 dní odo dňa pripísania kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho, ak sa Predávajúci a Kupujúci nedohodli inak. Miestom dodania je miesto uvedené v potvrdení objednávky Predávajúcim, ak sa Predávajúci a Kupujúci nedohodli inak. 2. Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v množstve a kvalite, v akej si Kupujúci tovar objednal, a to na základe informácii uvedených na stránke internetového obchodu. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb. 3. Kupujúci je povinný prevziať dodaný tovar v mieste dodania podľa potvrdenia objednávky. Po uplynutí 14 dní odo dňa, kedy bol Kupujúci povinný tovar prevziať, je Predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. 4. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar ako aj jeho obal ihneď po dodaní. Ak Kupujúci zistí, že tovar alebo jeho obal je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi tovaru a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. Ak Kupujúci zistí, že dodaný tovar je poškodený, je povinný vyhotoviť záznam o povahe a rozsahu poškodenia tovaru, pričom správnosť tohto záznamu potvrdí svojim podpisom dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného Predávajúcemu môže Predávajúci následne odstrániť vady tovaru, poskytnúť zľavu na tovar alebo dodať kupujúcemu nový tovar v prípade, že ide o vady neodstrániteľné. 5. Ak Predávajúci nedodá Kupujúcemu objednaný tovar podľa bodu 1 tohto článku, je Kupujúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť a Predávajúci je povinný vrátiť Kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 15 dní odo dňa doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy Predávajúcemu. Článok VI Objednávanie tovaru, ceny, dostupnosť
Objednať tovar si môžete kliknutím na tlačidlo "Objednať" resp. "Vložiť do košíka" a tovar Vám bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť, alebo pokračovať v nakupovaní. V prípade, že si budete chcieť zmeniť počet objednávaných kusov môžete tak urobiť v nákupnom košíku a po zmene nezabudnite aktualizovať košík (stlačením príslušného tlačidla). Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Zároveň bude vaša objednávka archivovaná v sekcii história objednávok, do ktorej budete mať prístup len Vy po prihlásení. Pri zadaní platby vopred: Ak objednaný tovar neuhradíte do 7 dní, objednávka bude automaticky zrušená a rezervovaný tovar bude vrátený späť na sklad. Na daný tovar sa už nebude ďalej vzťahovať rezervácia. Pri objednávke vyššej ako 200€, taktiež pri nábytku a sekcie Lampy TIFFANY, požadujeme úhradu celej sumy vopred na účet. Ceny Pri každom vystavenom tovare je uvedená aktuálna cena s 20% DPH za kus ak nie je uvedené inak. V tejto sume nie je zahrnutá suma za dopravu. Sme platcami DPH. Dostupnosť Dostupnosť je uvedená pri každom tovare osobitne. Pri jej určovaní vychádzame z dodávateľských skúseností v našom klasickom obchode, ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín do 210 pracovných dní. Tovar Clayre&Eff vozíme priamo z Holandska, preto dostupnosť môže varírovať a nemusí byť presná, taktiež dodávateľ nemusí mať tovar aktuálne skladom a bohužiaľ overiť si to vieme až na mieste v Holandsku. V takých prípadoch obyčajne kontaktujeme zákazníka či nemá záujem o tovar podobný, alebo či je ochotný počkať dlhšie na jeho dodanie, alebo či si praje vystornovať ho z objednávky. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Ak je pri tovare po kliknutí na položku napísané "skladom - ihneď k dispozícii" znamená to, že tovar je u nás na sklade a ihneď pripravený k odberu. Všetok tovar, ktorý ponúkame nie je skladom na Slovensku, niektorý je skladom v Holandsku, alebo v Anglicku, takže dostupnosť, môže byť dlhšia, obyčajne do 3 týždnov od objednania. Záručná doba Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Ručíme zákazníkovi za: dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
Náš obchod nenesie zodpovednosť za:
1. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
Odporúčame viditeľne poškodený balík (natrhnutý, obliaty, zdeformovaný a pod.) nepreberať.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy Predávajúci vracia peniaze rovnakým spôsobom, ako použil zákazník pri platbe, ak sa ten nedohodne s predávajúcim inak.
Tovar posielajte riadne zabalený a poistený. Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je.
Článok VII
Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, čo najskôr nás prosím kontaktujte a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní rovnykým spôsobom akým ste nám tovar uhradili. Vrátenie tovaru : Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.vintage-dekoracie.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar je potrebné doručiť na našu adresu (na vlastné náklady). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z.z.). Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. O prijatí balíka Vás budeme informovať a sumu za tovar Vám vrátime do 14 dní. Kupujúcemu vraciame aj poštovné do výšky najlacnejšej formy dopravy, ktorú ponúkame v obchode. V prípade, že si želáte vymeniť u nás zakúpený tovar za iný tovar z nášho obchodu, radi Vám vyhovieme, pričom poštovné, za nový vymenený tovar, je na vlastné náklady zákazníka. Článok VIII Reklamovanie tovaru (Reklamačný poriadok)
Zodpovednosť za vady, zodpovednosť zo záruky, reklamácie:
1. Predávajúci je zodpovedný za vady tovaru a Kupujúci je povinný vady tovaru bezodkladne reklamovať u Predávajúceho. 2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok Predávajúceho, ktorý je súčasťou týchto VOP. Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ustanovením § 18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa. Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú Kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru u Predávajúceho. 3. Kupujúci je oprávnený uplatniť si u Predávajúceho svoje nároky zo záruky len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo Predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený v internetovom obchode Predávajúceho. 4. Kupujúci je povinný vykonať pri prevzatí tovaru prehliadku tovaru po doručení, pričom ak tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád nezistených pri tejto prehliadke len ak preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. 5. Počas plynutia záručnej doby má Kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu Predávajúcemu spolu so záručným listom a dokladom o kúpe. 6. Kupujúci je oprávnený v súlade s ustanovením § 18 ods. 2 zákona o ochrane spotrebiteľa uplatniť reklamáciu u určenej osoby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť alebo priamo u Predávajúceho. Určenou osobou je Dagmar Koppalová, A.Moyzesa 70, 038 43 Kláštor pod Znievom, mail: dagmar.koppalova@gmail.com (ďalej ako „určená osoba“). 7. Deň uplatnenia reklamácie ja zároveň dňom začatia reklamačného konania. Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla Predávajúceho najneskôr pri uplatnení reklamácie, ak Predávajúci alebo určená osoba neurčí inak. 8. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru bez zbytočného odkladu po tom, čo ich zistí, inak Kupujúcemu zaniká právo na bezplatné odstránenie vady. 9. Predávajúci alebo určená osoba vydá Kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru, a to vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe, pritom je povinný v potvrdení označiť vady tovaru a poučiť Kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ustanovenia § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Občiansky zákonník“). Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Kupujúcemu ihneď a ak to nie je možné, musí sa potvrdenie doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Kupujúci má možnosť preukázať upletnenie reklamácie iným spôsobom. 10. Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ustanovenia § 622 a§ 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je Predávajúci alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ustanovenia § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa začatia reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie Predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch môže reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O spôsobe určenia reklamácie je Predávajúci povinný vydať Kupujúcemu písomný doklad do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 11. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu niektorým z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru - Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. b) výmenou tovaru - kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci. alebo ak sa vada tsúčasti veci. výmenu súčasti, ak tŕedu nevziknúnneprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. c) vrátením kúpnej ceny tovaru -predávajúci môže vžy damiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné tažkosti d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia, alebo f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru. 12. Kupujúci nie je oprávnený uplatniť nároky z vád, o ktorých bol Predávajúcim pri uzatváraní kúpnej zmluvy upozornený alebo o ktorých musel vedieť s prihliadnutím na okolnosti, za ktorých bola kúpna zmluva uzavretá. 13. Nárok Kupujúceho z vád zaniká: a) nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva tovaru alebo dokumentácie tovaru, b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, c) uplynutím záručnej doby tovaru, d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným Kupujúcim, e) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prirodzenému prostrediu, f) neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, g) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území Slovenskej republiky, h) poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami, i) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosferickou eletrinou alebo iným zásahom vyššej moci, j) zásahom neoprávnenej osoby. 14. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ustanovenia § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ustanovenia § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
1. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade s ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku“). Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Poučenie v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku: Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (listom zaslaným poštou na adresu A.Moyzesa 70, 03843 Kláštor pod Znievom alebo e-mailovou správou zaslanou na adresu dagmar.koppalova@gmail.com Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete nižšie v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Ak využijete svoju možnosť zaslať oznámenie o odstúpení e-mailovou správou, jeho prijatie Vám bezodkladne po jeho prijatí potvrdíme spätne e-mailovou správou. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
V prípade odstúpenia od zmluvy ste povinný tovar zaslať späť Predávajúcemu na adresu A.Moyzesa 70 03843 Kláštor pod Znievom. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovovaru. Článok IX Nároky Kupujúceho z vád tovaru
1. V prípade, ak ide o vadu tovaru, ktorá je odstrániteľná, má Kupujúci právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Namiesto odstránenia vady môže Kupujúci požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. 2. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci. Ak chcete doručený tovar reklamovať, nakoľko prišiel poškodený, bezodkladne nás prosím kontaktujte. Dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný-poškodený tovar, po uznaní reklamácie Vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo vám do 30 dní vrátime peniaze prevodom na účet alebo poštovou poukážkou. Vybavenie reklamácie môže byť aj vyplatením zľavy alebo opravou. Stiahnite si reklamačný list (súbor, ktorý sa nachádza pri tomto dokumente) a vyplnte ho. Alternatívne riešenie sporu a riešenie sporov online
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na (dagmar.koppalova@gmail.com).
Newsletter Pri registrácii si môžete vybrať, či chcete od nás dostávať pravidelné informácie o novinkách, akciách a zľavách na vybrané druhy tovaru. Na akékoľvek otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme. Ochrana osobných údajov
|